wyczyść

Wyprzedaż w salonach stacjonarnych 📣 Stylowe meble i akcesoria teraz w specjalnych cenach 🏷️ Odwiedź jeden z naszych salonów 👉

Wyprzedaż w salonach stacjonarnych 📣 Stylowe meble i akcesoria teraz w specjalnych cenach 🏷️ Odwiedź jeden z naszych salonów 👉

Napisz do nas!

Masz pytania? Chętnie odpowiemy. Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie. Jeśli interesują Cię zakupy online, skontaktuj się z naszym doradcą – posłuży wsparciem i pomocą. Informacje o zamówieniach, produktach, dostawach prosimy, skontaktuj się z wybranym salonem NAP.

Shop online

jesteśmy dla Was: pon-pt: 9.00-17.00 tel: 502 264 081 tel: 500 008 185mail: online@nap.com.pl

Potrzebujesz skontaktować się z wybranym salonem stacjonarnym? Zobacz dane o salonach

Przydatne linki

Najczęściej zadawne pytania:

Zakupy w sklepie NAP online to nic skomplikowanego. Jak już skompletujesz zakupy, przejdź do koszyka klikając ikonę w prawym górnym rogu. Zobaczysz podsumowanie swojej sesji. Oczywiście możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Jeżeli wszytko się zgadza, przejdź do realizacji zamówienia.

Po sfinalizowaniu transakcji dostaniesz automatyczny mail do sklepu podsumowujący twoje zakupy oraz kolejne informujące o przebiegu realizacji zamówienia. Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod numer 502 264 081. Z przyjemnością ci pomożemy!

Za zakupy w sklepie NAP, zapłacisz:
- szybkim przelewem online,
- kartą płatniczą,
- standardowym przelewem,
- BLIK'iem,

Dodatkowo do wyboru mają Państwo możliwość skorzystania z systemu ratalnego online. mRaty są realizowane przez mBank, natomiast eRata przez Alior Bank.

Czas realizacji zamówienia podajemy na każdej karcie produktu. Może się zdarzyć że Twoje zakupy będą się składały z przedmiotów o różnych terminach realizacji. W takich sytuacjach zawsze kontaktujemy się z klientami i omawiamy każde zamówienie indywidualnie.

Pamiętaj, o przyjęciu zamówienia do realizacji zawsze powiadamiamy osobnym statusem mailowym.

Przysługuje Ci 14 dni na zwrot od momentu doręczenia przesyłki.

Naturalnie! Wydrukuj i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy i zanieś zwracane produkty do najbliższego salonu NAP.

Zwrot produktów wyślij na adres, z którego została doręczona Twoje przesyłka. Adresy salonów znajdziesz w stopce naszego sklepu.

Odstąpienie od umowy możesz zgłosić telefonując do nas, wysyłając maila lub po prostu dołączając do przesyłki zwrotnej wydrukowany i wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

Żaden problem. Jeżeli chcesz zwrócić tylko część produktów ze swojego zamówienia, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij produkty na nasz adres.

Jak najbardziej, przysługuje ci 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy*.

*Sklep NAP w swojej ofercie posiada też produkty na indywidualne zamówienia, tj. produkty konfigurowane specjalnie pod preferencje klientów. W takich przypadkach każdą chęć zwrotu produktów prosimy konsultować indywidualnie z naszym działem obsługi.

Jedyny Twój wydatek to koszt odesłania produktów na nasz adres.

Twój koszyk

NAP
NAP
wyczyść
Ładowanie...