Przewodnik po zakupach (FAQ)

Zakupy w sklepie NAP

Jak kupować w NAP?
Zakupy w sklepie NAP online to nic skomplikowanego. Jak już skompletujesz zakupy, przejdź do koszyka klikając ikonę w prawym górnym rogu. Zobaczysz podsumowanie swojej sesji. Oczywiście możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Jeżeli wszytko się zgadza, przejdź do realizacji zamówienia.

Po sfinalizowaniu transakcji dostaniesz automatyczny mail do sklepu podsumowujący twoje zakupy oraz kolejne informujące o przebiegu realizacji zamówienia. Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod numer 502 264 081. Z przyjemnością ci pomożemy!
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Za zakupy w sklepie NAP, zapłacisz:

- szybkim przelewem online,
- kartą płatniczą,
- standardowym przelewem,
- BLIK'iem,
- gotówką przy doręczeniu przesyłki.

Dodatkowo do wyboru mają Państwo możliwość skorzystania z systemu ratalnego online. mRaty są realizowane przez mBank, natomiast eRata przez Alior Bank.
Jakie są koszty realizacji zamówień w sklepie NAP?
Podczas realizacji zamówienia, w koszyku, wyświetlane są dostępne metody przesyłki oraz koszty związane z wysyłką twojego zamówienia. Odbiory w naszych punktach zawsze są bezpłatne!

W sklepie NAP online za zakupy zapłacisz:
- 15zł za przesyłkę przedpłaconą
- 20zł za przesyłkę pobraniową

W przypadku niektórych mebli gabarytowych koszty wysyłki mogą wzrosnąć. O kwocie zostaniesz poinformowany już w koszyku sklepu.
Jak mogę śledzić stan realizacji zamówienia?
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem NAP status swojego zamówienia sprawdzisz w sekcji "Moje konto" przechodząc do zakładki "Historia i szczegóły zamówień."

Jeżeli składałeś zamówienie jako gość status zamówienia sprawdzisz przechodząc do zakładki "Śledzenie zamówień gości" znajdującej się w stopce naszej strony. Przygotuj swój adres e-mail oraz symbol zamówienia (otrzymałeś go w mailu).
Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie?
Jak najbardziej! Podczas realizacji zamówienia możesz wskazać jeden z naszych salonów. Pamiętaj tylko że Twoje zamówienie będzie potwierdzone przez naszych pracowników, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
Zakupy na raty? Oblicz koszt miesięcznej raty
Sprawdź wysokość raty dla kredytowania przez Alior Bank ( kliknij tu )
Sprawdź wysokość raty dla kredytowania przez mBank ( kliknij tu )
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Czas realizacji zamówienia podajemy na każdej karcie produktu. Może się zdarzyć że Twoje zakupy będą się składały z przedmiotów o różnych terminach realizacji. W takich sytuacjach zawsze kontaktujemy się z klientami i omawiamy każde zamówienie indywidualnie.
Pamiętaj, o przyjęciu zamówienia do realizacji zawsze powiadamiamy osobnym statusem mailowym

Zwroty

Czy mogę zwrócić produkty zakupione w NAP?
Jak najbardziej, przysługuje ci 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy.

*Sklep NAP w swojej ofercie posiada też produkty na indywidualne zamówienia, tj. produkty konfigurowane specjalnie pod Państwa preferencje. W takich przypadkach każdą chęć zwrotu produktów prosimy konsultować indywidualnie z naszym działem obsługi.
Czy poniosę koszty zwrotu zakupów?
Jedyny Twój wydatek to koszt odesłania produktów na nasz adres.
Ile mam czasu na zwrot zakupów?
Przysługuje Ci 14 dni na zwrot od momentu doręczenia przesyłki.
Czy mogę dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym?
Naturalnie! Wydrukuj i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy i zanieś zwracane produkty do najbliższego salonu NAP.
Gdzie wysłać zwracane produkty?
Zwrot produktów wyślij na adres z którego została doręczona Twoje przesyłka. Adresy salonów znajdziesz w stopce naszego sklepu.

Odstąpienie od umowy

Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy?
Odstąpienie od umowy możesz zgłosić telefonując do nas, wysyłając maila lub po prostu dołączając do przesyłki zwrotnej wydrukowany i wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
Czy mogę zwrócić tylko część swojego zamówienia?
Żaden problem. Jeżeli chcesz zwrócić tylko część produktów ze swojego zamówienia, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij produkty na nasz adres.
Produkty dodane do listy