W NAP stawiamy na wysoką jakość. Pomóż nam ją tworzyć.

Kogo szukamy?

Interesujesz się designem? Świetnie nawiązujesz kontakt z ludźmi? Sprzedaż jest Twoją pasją? To świetnie! Takich ludzi szukamy.

NAP posiada już pięć salonów w trzech miastach w Polsce. Jesteśmy producentem, dystrybutorem oraz sprzedawcą mebli, tekstyliów, oświetlenia oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz. Jednak tym co przede wszystkim wyróżnia naszą firmę na tle innych są kompetentni i niezawodni pracownicy. Od wykwalifikowanych Doradców Klienta, przez osoby dbające o prezentację naszych salonów, po utalentowanych marketingowców – łączy nas przeświadczenie, że wszystko jest możliwe, jeśli podchodzi się do tego z dużą dozą pasji oraz twórczej pracy.

Ciągle rozwijamy się i umacniamy naszą markę. Potrzebujemy ludzi, którzy będą podzielać naszą pasję i razem z nami pracować nad tworzeniem czegoś wyjątkowego.

Kultura pracy w NAP

Nasze wartości odzwierciedlają fakt, że NAP powstał jako firma rodzinna, a pracownicy od początku stanowili podstawę jej sukcesu. Wkładamy wiele wysiłku, aby zapewnić dobre i motywujące warunki pracy. Wartości, które składają się na kulturę pracy w NAP to:

• wiara w ludzi
• tworzenie jednego zespołu
• inicjatywa i kreatywność
• ustawiczne udoskonalanie
• wyszukiwanie talentów
• szczerość i pomoc
• organizacja i przedsiębiorczość

Budujemy zespół ludzi, którzy lubią ze sobą pracować i mają pewność, że mogą na sobie wzajemnie polegać.

To co? Chcesz z nami pracować?

Jeśli uważasz, że NAP to firma, w której chciałabyś/chciałbyś pracować wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@nap.com.pl.


OBECNIE
POSZUKUJEMY



E-commerce Manager

Co będzie należało do Twoich obowiązków?
• Zarządzanie sklepem internetowym
• Wdrażanie i rozwój strategii marketingowej dla kanału sprzedaży online
• Zarządzanie kompleksowymi działaniami związanymi z marketingiem online: SEM, SEO, newsletter marketing, media społecznościowe, retargeting itd.
• Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i funkcjonalnych związanych z platformą sklepu online
• Analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników sklepu online
• Współpraca z innymi firmami i działami wewnętrznymi
• Zarządzanie budżetem i zespołem kilkuosobowym

Czego od Ciebie oczekujemy?
• Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą internetową
• Doświadczenia w obszarze pozycjonowania w wyszukiwarkach popartego sukcesami
• Doświadczenie w usprawnianiu user experience (UX) serwisu e-commerce
• Biegłej znajomości narzędzi do analiz e-commerce
• Doświadczenia w prowadzeniu kampanii efektywnościowych na FB i w Google
• Wiedzy z zakresu WordPress, html, css, php, pozwalającej na bieżące wprowadzanie zmian
• Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/ C1
• Umiejętności zarządzania zespołem ludzi • Zainteresowania designem i architekturą wnętrz
• Wysokiej organizacji pracy
• Mile widziane: znajomość Prestashop

Kandydatom oferujemy

• Samodzielne stanowisko i możliwość dalszego rozwoju
• Realny wpływ na kreowanie rozwoju firmy
• Miejsce w najładniejszej starej willi na warszawskim Żoliborzu
• Kartę Multisport